החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

אחריות יצרן

לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן


לקבלת שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות יצרן

הנכם מוזמנים לכל אחת מחנויות הרשת.
נציגי השרות הטכני, אשר הוסמכו מטעם Apple, ישמחו לסייע לכם מיד עם הגעתכם.
 

שימו לב: בהתאם להנחיות היצרן Apple, חובה להציג תעודת אחריות לקבלת שירות במסגרת האחריות. במידה ואין תעודה זו ברשות הלקוח, ניתן להציג חשבונית רכישה (לקוחות שרכשו באידיגיטל יוכלו לשחזר את החשבונית בסניף במידה ואינה ברשותם).

לתנאי אחריות היצרן המלאים
לחצו כאן

רוצים לבדוק האם מכשירכם מכוסה באחריות יצרן?
לבדיקה באתר של Apple



מסרתם מכשיר לתיקון?
לנוחיותכם תוכלו לבדוק את סטטוס הטיפול במכשיר באתר.

שים לב!
לפני הגעתך לקבלת שירות/ מסירת מכשיר לתיקון.


1. כחלק מתהליך הבדיקה והטיפול במכשיר יתכן ויידרש ביצוע שחזור להגדרות היצרן. לפיכך, יש לבצע גיבוי למידע שלך. אין אנו אחראים לאבדן מידע מכל סוג שהוא.
2. בעת בדיקת המכשיר יבוצע עדכון גרסא לגרסא העדכנית של מערכת ההפעלה.

שימו לב! לאחר עדכון הגרסא, לא ניתן לשחזר גרסא ישנה.